14 Mart 2013 Perşembe

Öğrenci İşi Alışveriş

Merhabalaar. Bu aralar nakit sıkıntısı çekmekteyim. Neyse ki ayın 15'ine son gün :)
Hal böyleyken kendi alışveriş alışkanlıklarımdan bahsetmek istedim. Öğrenci dediğin kıt kanaat geçinir. Harcamaları kısıtlıdır arkadaş. 
Buna rağmen alışveriş isteğine karşı koyamayan ben sürekli  toparladım bir şeyler oradan buradan
üstelik bunun için bir çaba sarfetmedim de. Evden okula giderken önce dükkanlara göz gezdiriyorum okul dönüşü de gözüme kestirdiklerimi deneyip alıyorum. (Şişmansanız denemeden çok zor :( )
Takılardan başlayalım mesela. Ben yüzüklerimi  bizim fakültenin az ilerisinde tezgah açan bi abiden alıyorum. Hepsi 1 TL. o ne dandik şey öyle demeyin öyle güzel modeller var ki aklımı çıldırıyorum tezgaha gelince bol çeşit ve sağlam oluyorlar.Aralarından ince eleyip sık dokuyup en az olan ve en güzellerini seçiyorum her seferinde. Çok para vermek istemem çünkü zaten bütün narin aksesuarların ya taşı düşüyor ya rengi soluyor ya kırılıyor. Verdiğim paraya acırım açıkçası. Böyle düşünerek bütün takı kutularımı dolduruyorum böyle ucuza incik boncukla. 
Tabiki çok beğendiğim bir şeye para vermekten çekinmem orası ayrı. Ama günlük standart kullanım için düşüncem bu yönde.
Onun dışında evden tramvaya giderken Çapa'nın o küçük caddesinde yan yana dizilmiş mağazalar var. Sanırım içlerindeki en pahalı kıyafet 50 liradır.
Oralarda da bazen o kadar indirim oluyor ki 3 bluza 10 tl verdim geçen ay. Tanesi onar liradan farklı zamanlarda kot gömlek,bluzlar,tshirtler aldım okula gidip gelirken. Maksat çeşitlilik olsun.
Sezon sonlarına doğru birer adet kalan ve indirime giren kazaklardan da aldım iki tane. Etiketi 35 liraydı ama ben 10 liraya aldım. Evet bahar geldi ama kışa yatırım :)
Bir adet de iç giyim dükkanı mevcut. Oralara da bakıyorum gayet uygun fiyata neler var neler tek sorun ya geçen sezondan kalmaları ya da tek tük kalmaları. Gerçekten kaliteli ve marka ürünler oluyor çoğu. Etiketlerinin üzerinde fiyatları duruyor. 30 liralık korseyi 5 liraya almanın haklı gururunu yaşıyorum böylece. :)
Bunun dışında internet alışverişi için de vipdükkan ve trendyol tercihim. Daha zevkime hitap ediyorlar ve daha ucuzlar. Vip Dükkan'ın kargosu da bedava :)) 
Geçen ay De Facto'da gördüğüm  40 liralık saatin daha güzelini vipdükkandan sipariş ettim 20 liraya :)
Çantaya da çok düşkünüm. Kıyafetten önce çantalara bakıyorum her girdiğim mağazada. 
Ama çantaya da çok para harcamıyorum. Hepsi çok mükemmel olmasa da kombin yaparken birbirine uyduruyorum. 25lira dan fazla vermem :)) Geçende Koton'da 69 liralık çanta 20 liraya inmişti tabiki kaptım hem de turuncu! En sevdiğim renk :) De Facto ve Koton'da çantalar indirimli ve güzel oluyor.
Çok para vermekten çekinmediğim tek konu ayakkabı sanırım. Adidas spor ayakkabılar, Harley Davidson çizmeler, Converseler. 
Ayakkabı da şıklıktan çok rahatlık arayanlardanım. 
Ama resmen geçen ay bayram ettim. Lüleburgaz'da bir dükkan kapanıyormuş bu nedenle ayakkabılar hem indirime girmiş hem de bir alana bir bedava..
Bir tanesinin etiket fiyatı 125 lira olan iki çift botu sadece 70 liraya alarak  mağazadan yine gururla çıkışımı görmeliydiniz.
Tabiki aç gözlülük etmedim botların birini anneciğime verdim nasıl olsa aynı numarayı giyiyoruz sıkıldıkça değişiriz.
Polaris'te de sezon sonu indirimi vardı 80 liralık çizmeyi 35'e alıp kaçtım. 
Kitap okumayı çok sevdiğime ancak korsan kitap tercih ettiğime hiç değinmeyeceğim. TAMAM VURMAYIN :(
Eğer Öğrenciyseniz Oriflame yerine Avon,  Migros yerine Dia'yı, Turkcell yerine Vodafone'u, Mc Donalds yerine Burger King'i tercih edin. Nacizhane önerimdir. Kampanyaları ,indirimleri mükemmel.
Hiç bir şeyden geri kalmamak adına  gösterdiğim çabalarımı  sergiledim sizlere. 
Sanırım tam bir mahalle karısıyım gerçekten :))

FAKİRLİĞİN GÖZÜ KÖR OLSUN  

KAHROLSUN KAPİTALİZM!
 FALAN FİLAN..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder